tisdag 18 maj 2010

Tisdag

Ja, jag vet, supertråkig rubrik men idag har jag inte mer fantasi än så. Det är full rulle på jobbet nu och kommer vara det ett tag men jag ska försöka uppdatera bloggen ändå :)
Hinner tyvärr inte riktigt med min photoshopkurs just nu vilket är synd för man kommer ju inte ihåg riktigt när man inte använder det hela tiden. har dock lekt lite med ett foto jag tog häromdagen. Egentligen har jag redigerat bilden helt galet men jag tycker i alla fall det är lite coolt. Om inte annat är det kul!

2 kommentarer:

LillBlomman sa...

Kikar bara in och önskar en härlig helg! Vilket underbart väder!!!! Hoppas att det lugnar sig för dig snart på jobbet, sommarlooooov!!! Många kramar!

Cattis sa...

hehe..tycker rubriker alltid är svårt ;) Men så mycket härligt inspirerande det fanns härinne!! ♥

Hoppas du har en skön helg!
Kram/Cattis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...