måndag 14 juni 2010

Bloggtorka

Japp, nu är det lite bloggtorka! Jag vet inte hur mycket jag kommer hinna scrappa innan jag måste packa ner alla scrapsaker så risken är att det blir en scrapfri blogg ett tag framöver nu. Om lite mer än två veckor flyttar vi!!! Och bröllopsplanerna går sakta men säkert framåt. Idag har jag varit hos min frissa och planerat och bokat tider för håret :)

I morgon är det min sista arbetsdag innan semestern och Smilla går sin sista dag på Sommens förskola, till hösten börjar hon på en ny förskola. här är ett foto från när hon besökte sin nya förskola förra veckan. ni kan ju se att hon verkar vara glad!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Hon kommer säkert trivas jättebra på sin nya förskola! Det syns ju tydligt!!! Lycka till med allt, flytt och bröllop! Hoppas du hinner hålla oss lite uppdaterade här även om du inte hinner scrappa! Kram!

LillBlomman sa...

Kikar in och säger HEJ!!! vad mycket skoj som händer för dig nu! Bara njuta och hänga med på resan liksom! Ska bli skoj att få se bröllopsbilder sedan!!! Jag är också så jäkla glad idag!!!!

Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...