onsdag 16 juni 2010

Gammal LO

Tror inte jag har visat den här? Den är en av de LOs jag inte har fått tillbaka av Scrapbooking mm än...


Tvärt emot vad jag skrev i mitt förr inlägg så har jag scrappat ikväll! Två LOs har det blivit och jag hoppas att jag hinner scrappa lite till innan jag måste packa ner sakerna.
Idag har jag hunnit med massor. Innan klockan var nio hade jag packat fyra kartonger och sedan har jag hunnit ringa massa samtal som jag måste ringa innan flytt och bröllop. Sedan har Smilla och jag lekt i trädgården och vi gick en lång promenad. Vi tog en tur ner till stranden och Smilla skulle doppa fötterna. Haha..lilla gumman gick lite längre ut i vattnet än så och hade blöta tights och blöt kläning sedan när vi gick hem. :) Sötisen!

3 kommentarer:

Aase sa...

Härlig LO, skit att den inte kommit tilbaka ;)
Njut av lediga dagar, du får mycket gjort iaf eller ?
Kram Aase

carina sa...

VA! har du inte fått tillbaka alla dina layouter därifrån än? helt galet!

den är ursnygg iallafall, hoppas den kommer tillrätta med tiden.

lycka till med allt fix till bröllop och flytt.

kram♥

Sara sa...

Haha de har du nog inte.. Jag tror inte att jag har sätt den heller =o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...