torsdag 24 juni 2010

Glad Midsommar

I morgon är det midsommarafton!! Som om ni inte redan visste det?
Här kommer en LO jag gjorde på träffen i Örebro för länge sedan. Jag skickade in den och en till LO ett DT-call men fick inte platsen. Jag brukar inte skicka in DT-ansökningar eftersom jag inte känner att jag har tiden riktigt till att ta på mig ett uppdrag till, men jag var lite sugen på det här. Nu blev det alltså ett nej, men det gör inte så mycket. Här kommer i alla fall en av de LOsen jag skickade in. Jag är i alla fall nöjd med den!



4 kommentarer:

Sanna F sa...

urfin layout!
Ha en glad midsommar!!!!
Kram

LillBlomman sa...

Jättehärlig!!! Blir ju så nyfiken vart du sökt:)

Vet du vad vännen! Om jag får din adress så ska du få albumet i bröllopspresent av mig! Du kan ju PM:a mig på AOS eller ngt. Men nu blev jag lite nervös! Sååå fint är det inte:)

Kramar!

Maria Therese sa...

Lekker lo!!

Sofias blogg sa...

jättefin, coolt upplägg på Lo´n:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...