måndag 21 juni 2010

Mer från helgen



Som många andra så kikade jag lite till och ifrån på Victorias och Daniels bröllop i lördags och det var verkligen vackert och även om jag inte är någon rojalist tycker jag att det har varit en underbar historisk händelse och rent ekonomiskt har det nog varit bra för Sverige. Så otroligt många som åkt hit för att se det och jag kan bara tänka mig vilken feststämning det måste varit i Stockholm! Dessutom komer det givetvis mycket tankar kring vårt egna stundande bröllop. Nu är det bara lite mer än en månad kvar!

Här hemma var det ändå vanlig lördag, med packning inför flytten och sedan på kvällen en tur till Frinnaryd som jag skrev om i förra inlägget.
Bilden på Smilla är tagen bara någon minut innan Victoria och Daniel vigdes i Storkyrkan, så när hon blir stor kommer vi kunna säga till henne att hon låg i badet när kronprinsessan gifte sig. :)

1 kommentar:

Lilo sa...

Och jag var på scrapträff när Viktoria gifte sig. Lite såg vi dock hemma hos Moma. Lycka till med all packning och allt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...