torsdag 17 juni 2010

Min vinst!!!

Idag fick jag ett stort paket från DHL, det visade sig vara min scrapmästarvinst och den kom från Inkido. Jag bara gapade när jag öppnade det! Så otroligt mycket fina saker!

Blommor och blandade dekorationer.


Pins, glasblomrankor och embossingpulver (måste skaffa embossingfön..)


Pärlor och bling, bling.


Mängder med spets


Ett stjärnalbum


Papper...


Stämplar


Mer papper :)


Dessutom lite olika kuvert och en hel del CS av olika slag.
Tack så otroligt mycket!!!!

4 kommentarer:

Mette sa...

Men åhhhhhhh så mycket fint! :)
Grattis!!!!!!

Cinna sa...

Åh ... vad mycket fint.. Grattis igen :)

Puman78 sa...

Åh, vilket underbart paket :)

Monika sa...

Å härligt! spetsen är ju helt underbara. Och du, man kan använda brödrosten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...