måndag 7 juni 2010

Mitt i leken

Måndag igen då. Om en vecka går jag på semester. Den känns verkligen välbehövlig och nu kommer det rulla på inför flytt och bröllop. Skolan flyter på den här veckan, det är ganska slappt. :)
Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag kommit två i scrapmästartävlingen! Det var så många otroliga scrappare som var med bland finalisterna att jag inte förstår riktigt hur lilla jag har kunnat hamna så högt upp! Jag är superglad för vinnaren Karins skull och lika glad för Linda, tredjepristagarens, skull! Jag tycker också att det är lite kul att färgglada och lite mer avskalade LOs går hem hos folk.
Här kommer en bild på Smilla när hon är fullt fokuserad på leken i sandlådan. I morgon ska vi besöka hennes blivande förskola.

3 kommentarer:

Mahlin sa...

jaaa.. men marie du rockar ju.. det har jag ju alltid sagt.. du är så värd att stå där på pallen! =) heja DIG!

Sandra sa...

Stort grattis Marie! Och så kul att se att två av mina tre favoriter hamnade på prispallen, både du och Linda fanns bland dem. :-)

wilanand sa...

Hehe, så kul att du kom så långt i tävlingen! Och lyx med semester! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...