måndag 26 juli 2010

Det närmar sig...

Nu närmar det sig verkligen vår stora dag! På lördag kommer jag med skakande ben stå i kyrkan och kraxa fram mitt JA! Jag längtar så otroligt mycket nu!
Veckan består av lite småplock inför bröllopet. Idag har vi hämtat ringarna och jag ska till frissan igen för att förstärka löshåret. Ikväll tänkte jag ha lite mini-spa hemma med sambon. Han ska få en ansiktsbehandling av mig.
I morgon ska jag hämta dukarna och tvätta och mangla dem. Sedan ska jag kolla över spellista och skriva ut bordsplacering.
På onsdag kommer vårt toastmasterpar och planerar lite med oss.
På torsdag ska jag hämta brudklänningen, plocka ögonbryn, hämta musikanläggning och handla lite saker inför helgen.
På fredag ska vi duka och göra iordning festlokalen.

Och på lördag gäller det... :)


Här kommer ytterligare en LO från helgens scrapträff....enkel och färgglad :)


Förresten...någon som har ett stort svart paraply att låna ut????

7 kommentarer:

Annica sa...

Oh, vad spännande! Lycka till på lördag.

Cath. sa...

Supersnygg layout! Och jag förstår att du jar mycket nu, så kul, varmt lycka till på lördag!

Essmo sa...

vilken färgglad å härlig LO!

Oj oj oj .. är det på lördag det gäller!? va snabbt tiden har gått. ååååh va skoj med bröllop.. Lycka till med allt å hoppas ni får en strålande dag!
massa kramar!

sagapo sa...

Vilken härlig dag du har att se fram emot. Det är snart ett år sen vi gifte oss, och det var underbart och magiskt.
Lycka till och ha en underbar dag!! Kram Carita

Nenne sa...

Åhhh va härligt!!! Håller tummarna för vackert väder på er dag!

Vilken härlig LO, påerfekt titel, härligt foto!

pysselpetra sa...

Härligt sprakande layout!!!Lycka till på lördag!

Pysselfröken sa...

Hej!
Kikar in i din fina blogg. Stort grattis till dig och din blivande man! Vilka glada och härliga LO du har gjort. Tack för inspirationen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...