fredag 30 juli 2010

Gränna 2010

Nu är det bara en dag kvar till bröllopet och vi har fullt upp med de sista förberedelserna. Det är så kul att det snart äntligen är dags!! Dick friade till mig i slutet av Juni förra året och äntligen är vi framme vid den dag vi blir man och hustru! Så mycket kärlek jag känner nu, det går inte att beskriva med ord.

Här kommer ytterligare en LO som jag gjorde på DT-träffen. Det är från när vi åkte till Gränna dagen efter min möhippa. Smilla är helt tokig i att bada!

4 kommentarer:

carina sa...

åååå så spännande! jag längtar tills jag får se lite bilder från den stora dagen. jag kommer tänka på er i morgon, hoppas dagen blir precis lika underbar som ni hoppas.

kram♥

Annica sa...

Lycka till imorgon!
LOn är jättesnygg med den rivna kanten.

Lisa sa...

låter härligt när du pratar om kärlek... ♥

Essmo sa...

vilken härlig LO, underbart foto!

Lycka till imorgon !! Ser fram emot att se alla bilder här i bloggen,skall tänka på er imorgon.
kram kram!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...