söndag 25 juli 2010

Inspirerande helg!

I helgen har jag packat scrapväskan (som vanligt med mig alldeles för mycket....) och tagit en tripp till Stellas i Kumla för DT-träff. Det var en lördag med mycket skratt och scrap. Hela stället flödade av inspiration och det är inte konstigt med tanke på vilka DT-kompisar man har!
Jag scrappade 7 layouter och jag blev ganska nöjd med de flesta av dem.
Just den här blev jag nöjd med, gillar upplägget och färgerna.


Tack Jenny för en underbar dag och tack mina kära DT-kompisar för alla fniss och all inspiration!

3 kommentarer:

Aase sa...

Fotot är helt underbart på LillHönan ;)
Underbara MissMian färger dessutom

Må gott så här sista veckan innan den viktiga dagen ;=) Håll nerverna i styr allt blir bra!
Kram Aase

Mathilde sa...

Jättefin LO! Fotot är ju helt underbart, sötast tjejen!
Vad roligt att åka på DT-träff. Kan tänka mig att det bara svämmar över av inspiration att vara med så mycket duktiga och kreativa människor! Kul!!
Stor kram till dig!

Lilo sa...

Vad är väl en bal på slottet eller en scrapträff med Stella-gänget... Suck... Men layouten är underbar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...