lördag 10 juli 2010

Lilla bocken Bruse

För ett par månader sedan var vi på kalas hos lilla Antonia. När vi var där hittade Smilla boken om bockarna Bruse och eftersom de brukar sjunga den på dagis så satte hon sig och sjöng-läste boken. Så söt!



Jag läste för ett tag sedan i Lillblommans blogg om hennes bidrag till Inkidos DT-call. Jag fastnade verklgien för det ljuvliga bröllopsalbumet hon gjort och mailade henne och frågade om hon kunde tänkas sälja albumet till mig men det ville hon inte...hon gav mig det som present!!! Så underbart gulligt!!! Tack älskade du! Det kom i brevlådan igår och det är ännu underbarare än vad bilderna visar! En av de saker jag gillar med Lillblommans alster är att de är så arbetade och välgjorda! Jag älskar hennes sömmar och hennes sätt att kombinera olika färger.
jag ska ha albumet och sätta in småbilder från bröllopsförberedelserna. T.ex från när vi var och provade klänningarna, prov make-upen osv.
Tack ännu en gång!!

5 kommentarer:

Lilo sa...

Ursöt layout!!! =) Du! Jag påminner igen. Maila mig på Mollys med din nya adress. =)

Aase sa...

Mmm vilken underbar gåva ;)
Härlig LO du gjort har lite nytt att visa men inte fotat ännu försöker landa här hemma först...

Kramen Aase

LillBlomman sa...

Men vad söt du är!!!! Gulle dig! Jätteskoj att albumdet hamnar hos ngn som uppskattar det så mycket! Rodnar lite av allt beröm! STOR kram!

Och just det såååå söt lo, älskar den sången själv:)

Mette sa...

Åhhhh vilken fin! Underbar!

Nilma sa...

Så fint albumet var! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...