söndag 18 juli 2010

Lilla fröken frågvis

Här kommer ännu en DT-Lo till Stellas. Smilla är i frågeåldern och frågar om allt, hela tiden. Det är både roligt och lite påsfrestande. :)




På svensexan igår fick Dick bland annat måla tånaglar på stan, paddla kajak och spela paintball. Efter paintballen fick han massage och så grillade de och umgicks hos min bror. Han kom hem vid två-tiden, lite rund under fötterna och mycket nöjd med sin dag. Det blir en liten minibild på honom för jag har snott bilden från min brors FB. :)


Det verkar som många är iväg på semester och liknande men lämna gärna en kommentar så man vet att ni fortfarande läser :)

5 kommentarer:

malwa sa...

Jag har *varit* på semester (som du ju vet - och jodå, det var skööööööönt!), men jag kikar så klart in här så fort jag har en dator i närheten. :) Måste ju få min dos av färgglada LOer!!!

Och när man ser bilden på din blivande förstår man ju onekligen varför du valt just *honom*! ;)

Johanna (silwerstar) sa...

Älskar färgerna på layouten! :D Snyggt!

Mathilde sa...

Jag tittar in här ofta. Lite dålig på att kommentera bara =)
Snygg LO! Fotot var ju jättegulligt!
Kram på dig!

Essmo sa...

hej!
Tittar in ofta, men kommenterar inte alltid, men du vet ju hur mycket jag diggar dina alster ;)
Superläcker lo i så glada färger ! =)
ha det fint,
kram kram!

Aase sa...

Lika färg glad LO som vanligt, det är nog det jag gillar mest hos dina LO färgerna och hur du använder din egen handstil...
Vad kul att ni är nöjd med både möhippa och svensexa ;)
Ska du inte försöka komma till rekordträffen i Mölnlycke 25 sept Det är Scrapperiet och Arkivet som ordnar, det finns sängplats hos mig iså fall ;)

Massa Kramar Aase
Kramar i massor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...