lördag 3 juli 2010

Pust, stånk och stön!


Japp, nu har vi flyttat och det kommer nog bli bra såsmåningom. Lägenheten är superfin men saknar förvaringsutrymmen och flyttar man från hus kan ni ju räkna ut själva vad som behövs. Telefon och internet blir inte inkopplat förrän slutet på nästa vecka. Hurra för Telia! Förstår inte vad det är som tar sån tid, idag trycker de väl bara på några knappar så är det klart?
Nåja, vi köpte ju Comviq surf förra sommaren så jag har laddat på det en vecka nu. Det är inte klokt så beroende man är av nätet! Dels så känner man sig helt isolerad utan facebook och dels så är det så svårt när man inte kommer åt internetbanken!
När det gäller scrappingen så har jag gjort iordning en fin hörna i vardagsrummet och jag tror att det blir bra. Jag fick ett underbart DT-paket av Jenny på Stellas och dessutom landade nya numret av CK i brevlådan så jag är väldigt scrapsugen!!
Sedan fick jag en vinst till från scrapmästartävlingen, ett presentkort från Skaparlusten! Tack Ilona! jag tänker nog vänta till alla godbitar från sommar CHA dyker upp i handeln. :)

2 kommentarer:

Lilo sa...

Jag scrappade lite snabbt idag, första gången på två veckor! Fick nästan tvinga mig själv. Men det blev färgglatt och skoj i slutändan. ;)
Lycka till med boandet! Och coola ner dig nu och stressa inte. ;)

Poohtra sa...

...Hej ! Det är inte alltid kul att flytta. När vi flyttade till hus hade vi inte internet på 2 månader.....
Kramkram o ha en skön sommar !
Från Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...