måndag 12 juli 2010

Sol, bad och möhippa

Ja, det har varit fullt upp i helgen. I lördags överraskade mina underbara vänner mig med möhippa! Jag fick lite olika uppdrag, bland annat sälja pussar, klippa kalsonglappar, sälja herrtidningar, sjunga sånger och tigga mat. Sedan blev det fika och mat hos underbara Johanna. Helt underbar helg med andra ord och jag kunde inte fått en bättre möhippa!

Tack mina underbara vänner!!

Här har jag klippt kalsonglappen på en glad raggare! :) Jag är dock förvånad över hur många killar som inte har kalsonger på sig!!!



I söndags mådde jag bra trots den sena natten och viss alkoholkonsumtion så vi packade in oss i bilen och åkte till Gränna för att bada. Smilla var som vanligt i vattnet hela tiden! Vi var och badade idag också men nöjde oss med att åka till Sommen.
Efter badet i Gränna stannade vi till vid Brahehus. Jag har varit där några gånger tidigare och jag slås alltid av den otroliga utsikten från denna gamla slottsruin. Åker ni E4an mellan Ödeshög och Gränna så måste ni stanna till där, det är väl värt ett stopp! Dock har restaurangen som ligger där väldigt höga priser!

Ikväll har jag scrappat!! Hela tre LOer som kommer upp i bloggen senare under veckan!
Kram på er där ute och jag hoppas att ni njuter av denna underbara sommaren!

3 kommentarer:

Ulla sa...

Låter som du hade en riktigt trevlig möhippa och snart stundar bröllopet. Ser fram emot att se fotona sen. Du har ju en duktig fotograf i familjen :))) Lycka till

carina sa...

åh va roligt med möhippa!:) jag väntar med spänning på att få se dina nya layouter♥

Puman78 sa...

Jaha vad det de det var som stack upp när man åkte förbi. Tyckte att det såg lite spännande ut :)
Låter som om du hade en toppen möhippa, hoppas bröllopsdagen blir lika underbar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...