måndag 9 augusti 2010

Grimaser

Har ett par LOs kvar från DT-träffen, dessutom scrappade jag 3 LOs igår! Så nu har jag lite scrappat att uppdatera bloggen med.



På torsdag börjar jag jobba, torsdagen halv dag och sedan kör det igång mer allvarligt på fredag. Idag började Smilla med inskolningen på sitt nya dagis. Det verkar fungera bra, hon utforskade både inne och utemiljö och pratade mycket med "sin" dagisfröken. Vi får hoppas att hon tar mer kontakt med de andra barnen under veckan som komemr nu.
Jag tänkte vara en duktig flicka och göra färdigt photoshopkursen nu den här veckan. Har bara ett par lektioner,tenta och slutuppgift kvar. Jag har dessutom kommit in på nästa kurs, Visuell kommunikation så det ska bli skönt att slutföra den först kursen först. Med andra ord så kommer det inte bli så mycket scrappat de närmaste två veckorna.
Vi kommer att göra om lite hemma också, Smillas rum är för litet så vi ska flytta upp henne i det rum som idag är kontor/gästrum. Då kommer vi ha det lilla rummet som kontor/scraprum och Sara får ha bäddsoffan i sitt rum. Men det krävs lite omtapetsering och annat så det komer inte ske än riktigt.

Ha det så gott!
Nu ska vi äta jordgubbar!

1 kommentar:

Mette sa...

Underbart härlig layout!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...