måndag 16 augusti 2010

Lite mer scrap.....

När underbara Lilo startade Mollys Scrapbooking så ville jag givetvis hänga på och köpa hennes kit. Lilo är ju som jag gld i färg och jag visste att jag inte skulle bli besviken. Jag kan ju lugnt säga att kitet väl uppfyllde mina förväntningar!!!!
Här kommer en LO som jag gjort med kitet.


I övrigt försöker jag hinna med allt. Jag har börjat jobba efter ssemestern, jag ska göra färdigt PS-kursen och vi håller på att flytta runt möbler här hemma....
Nu har det i alla fall blivit bra för Smilla och vi har fått iordning ett scraprum/kontor.

3 kommentarer:

malwa sa...

Då är ju de två viktigaste rummen fixade, i alla fall. :D

Härlig LO!

Nenne sa...

gillar designen och din lilla tjej blir ju sötare för varje dag! :)

Härligt med kontro/scraprum! Det är planen här hemma också!

Aase sa...

Jätte snyggt, har också scrappat från kitet men det visas på ett speciellt ställe på söndag ;)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...