torsdag 26 augusti 2010

Morr


En "morr-bild" på dick från när vi var på Öland. Nej då, jag lovar, han är snäll. En kompis till mig tog "morr-bilder" på flera gäster på bröllopet och jag tyckte att det var en kul grej så det ville jag givetvis testa.
Livet här hemma flyter på. Jag har träffat min nya klass och jag är bara positiv än så länge. Jag tror att det kommer bli fyra bra år framöver. Jag har scrappat lite men jag kan inte visa än men håll utkik i helgen för då hinner jag föhoppningsvis fota och blogga.
I och meed skolstarten kommer också förkylningarna som ett brev på posten. Flera av mina kollegor är hängiga och nu har jag också börjat känna mig lite småkrasslig. Jag får hoppas att det inte blir så mycket med det, har inte alls lust att bli sängliggande!
Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...