lördag 18 september 2010

Näbbuketten

Här kommer en mer romantisk LO mitt bland alla färgglada LOs. Jag gjorde även den har på Linköpingträffen men den är inte till någon utmaning eller tävling utan bara för att jag ville göra den.




Annars flyter livet på. Har äntligen blivit frisk, även om jag fortfarande dras med huvudvärk och lite allmäna förkylningssyptom. Jobbet är bra. Min nya klass är underbar och jag trivs verkligen med att gå till jobbet. I morgon är det val! Jag hoppas att ni har bestämt er!

6 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Underbar layout! Älskar verkligen OA-papprena :-)

Puman78 sa...

Helt underbar :) älskar färgkombinationen

Aase sa...

Underbar, så fina färger. Gillar även ditt upplägg med stansade detaljer och hur du satt alla blommor :)
Kram

Essmo sa...

vilken vacker LO! Superfina färger som passar så bra !
kram kram!

Zarah sa...

Åååh så fin!

Cissi sa...

Härlig och harmonisk färgkombo - Älskar allt på den här underbara lo:en!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...