måndag 13 september 2010

Splash!

Jag har haft en alldeles underbar helg. Scrappat, scrappat, scrappat, pratat, fnissat, nynnat, sprayat, tittat...ja, ni vet. Har ju varit på scrapträff. :)
På lördagen var det som vanligt svårt att komma igång. Var inte så nöjde med de första två jag gjorde men sedan kom jag in i andra andningen och började producera. Det var såååå kul!

Jag fick till 12 LOs under helgen! Och dessutom allt underbart sällskap! Tack alla som gjorde helgen så lyckad!

På lördagen vann jag Designats skisstävling med den här LOn!

Tack Camilla för stansen! Den blev mycket använd under helgen, av både mig och en av mina bordsgrannar :)

7 kommentarer:

Cattis sa...

Grattis! =) Den är Underbar!

Nenne sa...

Läckert!! Grattis till vinsten...va härligt med scrapträff och vilket flyt du hade sen - 12 LO's!!!!

Maja/eyovine sa...

Grattis!! Den är fantastisk =)

Aase sa...

Wow, superläcker!! Grattis till vinsten ;)

kramen Aase

maritsblog sa...

Jättejättefin!
Stort grattis till vinsten!

Mette sa...

Grattis! Jag förstår att du vann, för den är helt underbar!

Petra sa...

Förstår att du vann med denna LO'n för den är superfin, GRATTIS!! Kul att du hann med så mycket på träffen. Hoppas jag kan följa med till våren. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...