fredag 15 oktober 2010

Badtjej

Trots att det är en ganska enkel LO gillar jag den här LOn jag gjorde på DT-träffen. Echo Park är en av mina pappersfavoriter och jag köpte flera dubletter av Stellas.



I övrigt ser mitt liv ut så här just nu:
- jobb
- tid med familjen
- huvudvärk
- tid med vänner
- leta hus
- vänta på att min brorsdotter ska få bebis
- Masterchef Australien
- Idol
- Grey's anatomy
- scrappa lite
Och jag vet, jobbet borde inte stå överst men det har gjort det ett par veckor nu i och med att jag har suttit och skrivit massor med omdömen, men nu blir det lugnare ett tag. Idag kunde jag till och med ta en hel dag ledigt eftersom åttorna är på PRAO och jag blev utan lektioner. I och för sig har jag en massa måsten men jag kände att jag verkligne behövde bara få vara lite. Den här helgen har jag inteplanerat något och jag har kopplat bort alla måsten.

1 kommentar:

Alex sa...

Oh, wow! Tokgillar denna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...