söndag 17 oktober 2010

En DT-LO

När jag var på DT-träff fick jag också ett underbart DT-paket med papper från Crates vinterkollektion. Fast jag fick INTE scrappa jul/vinter med papprena! :) Inte så svår utmaning i och med att papperen är så färgglada och inte känns juliga alls! Här kommer den första LOn jag gjort med kitet.



Har haft en underbart skön helg. Jag har verkligen återhämtat mig från all stress runt omkring mig. Har njutit av dagarna och känt att jag börjar få tillbaka lite energi. Sedan har jag också blivit gammelfaster i helgen! Grattis Annika och Andreas till er lille kille!

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Härlig färgkombo på papprena! Funkar ju superbra till annat än jul :-)

LillBlomman sa...

Oj, oj helt sjukt vad mycket snyggt du gjort sedan mitt senaste besök!!! Gillar också Echo park!!! Vad snyggt det var med den gula fonten till och lilla ugglan layouten är tokball!!! Känns som du hittat en ny stil lite? Mer tom yta osv. Snyggt blir det i alla fall:) Många kramar!

sagapo sa...

Fina färger på cool tjej =) Carita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...