fredag 22 oktober 2010

Glädje


Här kommer den LO jag blev mest nöjd med när jag var iväg på DT-träffen i Kumla. Älskar att sy på LOsen. Tycker att de ser så välarbetade ut då. Hemma är jag oftast för lat för att ta fram symaskinen men ibland händer det!
Annars tycker jag att tiden går så otroligt fort!!! Dagarna bara rullar på och blir till veckor! Vi letar hus för fullt och nu har vi hittat ett hus som vi verkligen vill ha! Håll tummarna att det inte drar iväg vid en budgivning! den är nästa vecka.
Smilla är i en så rolig ålder, hon tänker mycket och frågar mycket. Sedan kommer det många roliga kommentarer. Just nu ligger hon på golvet i sitt rum och sover, för hon ville somna så! :) Vi ska snart lyfta över henne i sängen.
Det är inte långt kvar till Sara fyller 18 år! Jisses!

5 kommentarer:

Caroline sa...

Åh vilken härlig LO! Rubriken va verkligen passande, både fotot & själv stilen på LOn strålar av (skapar)glädje!

Zarah sa...

Ursnygg LO!!

LillBlomman sa...

Håller tummarna hårt att ni får huset!!! Skoj att du börjat sy på layouterna! Min afvvo teknik just nu! Fast jag har den framme hela tiden:) annars hade inte jag heller orkat:( Kramar!

allram sa...

Man blir ju riktigt glad av att titta på din Lo.

Tone K. sa...

En utrolig flott gla`LO !
Flott bilde og flotte farger !
God helg ! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...