söndag 31 oktober 2010

Oj oj oj oj

Vad länge sedan jag skrev här! Det har varit precis fullt upp! Igår var jag på scrapmara i Örebro. Jag fick flera LOs gjorda och jag scrappade ett par LOs hemma hos Lisa idag också. :)

Jag är supernöjd med träffen! Kom två på en tävling och vann en. Den tävlingen jag vann var "valfri LO" och det som är lite extra roligt att det är den tävlingen jag vunnit två gånger tidigare!

Jag gjorde ett kort härmomdagen till en av mina jobbarkompisar som jag ville ge lite uppmuntran. Kortet är gjort av mitt senaste DT-paket från Stellas och de fina papprena är papper från Crate.


2 kommentarer:

sagapo sa...

Fint kort, hon/han blev säkert glad. Ska bli kul att se dina alster sen från scrapmaran :)
Carita

Emma sa...

Har tittat runt lite och som vanligt rockar du :)) Helt underbara, färgsprakande alster, riktiga lyckopiller!! Kortet här är oxå underbart <3

Massor grattis på din födelsedag, och ifall jag inte sagt det så var du en sagolikt vacker brud. Ja, hela familjen var så fina!!

Hoppas du får mycket tårta idag ;) Och fina presenter, naturligtvis!!
Kramarna!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...