måndag 4 oktober 2010

Sett film

Jag är en Buzzador och det innebär att man får delta i olika kampanjer och man ska testa olika produkter. Nu senast fick jag testa Lovefilm. Lovefilm är ett företag på nätet som hyr ut filmer och skickar hem till din brevlåda. Det är smidigt och man får i lugn och ro se filmen och returnera den när man sett den. Det finns massor av titlar att välja på och de har de senaste filmerna.
Vi kikade på The Propasal häromdagen. Det var en söt romantisk komedi med Sandra Bullock i huvudrollen. Om man kikar en del på film så kan jag absolut rekommendera Lovefilm. Själv har jag pga tidsbrist inte utnyttjat det fullt ut. Det finns olika prisklasser att välja på men jag tror den vanligaste är 4 filmer i månaden för 99kr, vilket helt klart är ett acceptabelt pris.

Jag lottar ut en gratismånad till 2 personer om ni lämnar ett filmtips i kommentarerna innan lördag!


3 kommentarer:

Aase sa...

P.S I love you,
Coyoute ugly är två favoriter här...
Och Allt för min syster... Hmmm, har många men det var tre tisp i alla fall... Kram

Monika sa...

Jag ser så sällan på film men i somras hann jag med ett gäng. Nights at Rodante, stillsam, vacker, suger en in i handlingen och när man sett den så släpper den inte taget. ingen action, nästan som en pjäs men ändå bra på ett lugnt sätt. Sedan såg jag två av Twilight filmerna. Och så förstås en ny tappning av gammal favorit Ice Castles - gråvärd... ;)
Och sedan gillade jag Avatar trots att jag bestämde mig för att inte gilla den.

Japp, det var nog alla filmer för i år ;)

Monika sa...

gråvärd =gråtvärd...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...