onsdag 3 november 2010

Bus!

Idag har det varit fullt upp. Sara, Jag och Smilla åkte tidigt till Busfabriken i Linköping. Det var kul men snacka om att man blir trött av att ränna runt där och klättra överallt. Förstår inte riktigt hur Smilla orkar hålla igång! Efter Busfabriken tog vi en tur till Ikano-huset. Där shoppade vi lite innan vi ååkte hem. Nu är jag precis färdig! Men nöjd med dagen då det verkligen känns som det har varit en dag för barnen.


I morgon ska det städas här hemma och jag ska också försöka hitta ljus till att fota av de LOs jag gjorde i Örebro. I morgon eftermiddag kommer en kompis och ska kika igenom barnkläderna som jag ska sälja. Det hon inte köper sätter jag ut på blocket sedan och blir jag inte av med dem då så får Erikshjälpen dem. Måste rensa lite, kan inte spara på allt.

2 kommentarer:

Marit sa...

Tusen tack för din kommentar!

Nenne sa...

åh vilken härlig bild! Den vill man ju scrappa BUMS! hon är ju sö söt din lilla tjej!

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...