fredag 19 november 2010

Lite romantik

Ibland scrappar jag lite mer romantiskt. Det händer inte så ofta men när jag väl gör det blir jag oftast nöjd. Så också den här gången. Jag köpte för länge sedan av de underbara websters papperen men har inte använt ett enda. När min kompis var här och scrappade utmanade jag mig själv till att använda dem. Jag gjorde inte LOn färdigt den kvällen men jag har suttit efteråt med att göra färdigt och för migär det också en väldigt speciell LO eftersom jag använt ett bröllopsfoto.



Förresten nu har jag kommit in ett flow när det gäller scrappingen och jag tycker att det är sååå kul att scrappa nu.
För första gången på länge är jag sugen på att söka lite fler DT-uppdrag. Är det någon som vet några calls?

5 kommentarer:

Zarah sa...

Så himla fin! Jättehärlig!

carina sa...

sååååååå underbart fin!!
jag har tyvärr inga tips så här på rak arm, men jag ska hålla ögonen öppna åt dig:)
kram

ps.va fin bloggen blev!

Maid sa...

Superläckert! Man vill titta läänge! :-)

Lilo sa...

Här var det fint minsann! Både i bloggen och din tjusiga layout!!! VACKER!

cinna77 sa...

Så underbart fin den blev! :) Så mycket detaljer, kan titta hur länge som helst <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...