fredag 12 november 2010

Min vinst

Här kommer den LO som jag vann med i Örebro på träffen. Det var i kategorin valfri LO och det som var lite extra kul är att det är tredje gången i rad jag vinner just den kategorin! :) Som avnligt satt jag först helt nollad och visste inte vad jag skule göra, sedan började jag skära i papper, blev inte nöjd, ändrade om, bytte foto och grejade. Till slut blev det så här:



Vi har precis varit och skrivit på för huset! Så under februari blir det flytt!!! Så härligt!

7 kommentarer:

carina sa...

den är sååå fin!!
kul att allt är klart med huset
trevlig helg♥

Tone K. sa...

En herlig bade-LO !
Knallfine farger og så stilig med tittelen i gult. Masse stilig papir du har brukt også !

Ønsker deg en god helg ! :o)

Carola sa...

Vilken härlig lo. Men blir alldeles glad av att se på den ju =)

Emma sa...

Underbar LO, och ett sådant härligt foto :) Grattis till vinsten!!! Jag är inte det allra minsta förvånad. Inte denna gång, inte de andra gångerna :)
Och så kul med huset!! Massor kul som händer!!
Kramarna!!

Elizabeth sa...

I love the pop of colors you have on this layout its really cute!!!!

Hope you have a great weekend and thanks for stopping by my blog!
e.

gummiapan sa...

Verkligen fin lo!

Sugen på nya stämplar? Titta gärna in hos oss och inspireras! :)

Tack för titten!

www.gummiapan.com

Anonym sa...

Jättefin. Vilka härligt blåa färger, passar så bra till badbilden. Klart att du vann med den. fattas annat :)
kram cecilia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...