onsdag 10 november 2010

Sandlådelek

Här kommer en LO till som jag gjorde hemma hos Lisa dagen efter Örebroscrappen.


När jag ser på den LOn tänker jag på vårt hus i Sommen och de bitar jag saknar av att bo där. Jag saknar själv huset och den frihet man har med trädgård och framför allt den frihet Smilla hade med trädgården. Nu är det så att vi är numer husägare igen!! På fredag skriver vi på papprena och under februari kommer flyttlasset gå! Det ska bli så skönt att inte ha en sommar i lägenhet nästa år! Vi kommer ha ett utedäck och en inglasad altan. Dick kommer få göra en sandlåda till Smilla och såsmåningom ska han bygga en lekstuga till henne också. Det finns barn i Smillas ålder i närheten där vi kommer bo och vi känner närmsta grannarna! Så med andra ord...det kommer bli kanon!
Ett stort plus till är att vi fick huset till ett bra pris så vi kommer fortsätta spara och unna oss saker utan större problem.

4 kommentarer:

Aase sa...

Åh vad skönt det låter att ni hittat det perfekta huset för er familj ;) Låter så skönt!
Underbara LO, gillar hur du rundat hörnen på de mönstrade pappren läckert....

Kram Aase

Marit sa...

Vilken härlig layout du gjort. Okej om man liftar den??

Marit sa...

Kul att du gillade mina layouter, en liten fundering trädet har du klippt ut det själv eller är det en stickers?

Elisa sa...

Härligt! Grattis till huset! Unnar er verkligen det. Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...