fredag 31 december 2010

Årets sista inlägg?

Ja nu är det sista dagen på år 2010. Det har varit ett otroligt år på många olika sätt. Vi har sålt huset och flyttat in till stan. Och framför allt så har vi gift oss! Nu i slutet av året har vi också skrivit på papprena för ett nytt hus i stan. Jag ser fram emot 2011 av många anledningar. Dels har vi flytten och dels hoppas jag på lite andra förändringar på det personliga planet.
De senaste två dagarna har jag scrappat en hel del, totalt har det blivit fem nya LOs och jag visar den första idag. Ni får vänta med resten till nästa år :)
Det här fotot är från förra hösten när Dick och jag var på scrapmässsa på Eriksbergsvarvet. Vo sov över på hotellet som ligger precis bredvid mässan och vi tog Älvsnabben ut till stan flera gånger under helgen.


Ha nu ett Riktigt Gott Nytt År!!!!

2 kommentarer:

Aase sa...

Önskar dej ett Gott Nytt År och så möts vi kanske äntligen 2011? Det vore toppen tycker jag.
Hoppas kvällen ger trevlig samvaro med nära och kära! Kram Aase

Miss Goldie sa...

Hej!
Det är ett nöje att kika in i din blogg! Gillar dina färgglada och spralliga LO:s! Det blev ingen 2010 bebis, sitter ännu här med magen i vädret! :-) Gott nytt år!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...