torsdag 2 december 2010

Fantastisk "tras"matta

Ja, som ni märker händer inte så mycket här i bloggen just nu. Livet är lite körigt just nu. betygen ska sättas nästa vecka och det är fullt upp med rättning. Det blir inget scrappat just nu men jag har lite projekt på gång. Ett projekt som jag började på för ett tag sedan som jag ska göra färdigt och sedan fick jag ett alldeles underbart DT-paket från Stellas häromdagen. Jag hoppas att jag har lite tid i helgen att scrappa.
Jag är så glad att det kikar in lite folk även om jag inte uppdaterat så mycket!
Idag lämnar jag er med en bild på en alldeles fantastisk matta! vi har en blomsterhandel i stan som varje år på skyltsöndagen gör alldeles otroliga saker. Det var den butiken som gjort brudbuketten nedan och här har de "vävt" en matta med blommor! Visst är den underbar?


Och förresten...ni får snart hålla lite utkik här för snart drar jag igång med lite festligheter!

2 kommentarer:

Bev sa...

what beautiful colouring.. amazing.

LisaM sa...

Love the gorgeous colors!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...