onsdag 12 januari 2011

By the seashore

Jaha, då kom det mer snö!!! Och jag är hemma med sjukt barn. Är fortfarande förundrad över hur man orkar klättra omkring och tjata på sin mamma trots 38,5 i feber. Om jag har sån feber så är jag fullkomligt knockad!!
Här kommer en LO jag gjorde för ett tag sedan, hade tänkt att fota om den men solljuset verkar inte vilja vara framme så det får bli så här....


Än finns det chans att vara med i tävlingen och vinna Clinidermprodukter!!!!
Kolla det här inlägget!

3 kommentarer:

malwa sa...

Mmmm, varm och härlig - precis vad som behövs idag. Jag blev inte heller överlycklig när jag såg (det påfyllda) snötäcket imorse. :( Å andra sidan kanske man får bättre fotfäste på isen om detta klabbar fast...

Hoppas Lillan kryar på sig snart! Men jag håller med - hur orkar de?!

Mette sa...

Härligt somrig layout!!!!

sagapo sa...

Åh, fick sommarlängtan. Men det kan man behöva när man är hemma och jätteförkyld, orkar inte göra något annat kollar runt på datorn :) Carita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...