söndag 9 januari 2011

Tävling!!!!!!!!!!!!!!!!

Japp, nu har jag testat Cliniderm ett par dagar och jag ska vara helt ärlig och säga det att jag sällan tror på "mirakelkrämer" dessutom har jag använt samma dagcreme i säkert 15 år och har verkligen haft svårt att tänka mig att byta. MEN nu när jag testat Cliniderm ett par dagar måste jag säga att jag verkligen är positivt överraskad. Jag vet inte om det syns på mig men det känns bra i alla fall och känns det bra brukar det ju också synas, eller hur?

Nu tänker jag i alla fall lotta ut fyra paket!

Varje paket innehålller:

- Dagkräm 5ml
- Age delay serum 2 ml
- Rengöringskräm
- Barrier Repair 5 ml, (skyddar torr och stram hud)
- Nattkräm 5ml
- Ansiktsvatten 5 ml



För att ha chansen att vinna ett av dessa paket ska du göra två saker:

1. Svara på nedanstående frågor, svaret hittar du på cliniderm.se. Maila svaret till mig mianspost@gmail.com.
2. I ett inlägg här i bloggen motivera varför just du ska vinna ett paket.
OBS! Var noga med att jag kan koppla ihop mail och kommentar!

FRÅGOR

Hur påverkar olika väder vår hud?
Vilka produkter rekommenderar Cliniderm för sommar och vinter?

För att ha chansen att vinna vill jag ha ditt mail senast söndag den 16e januari!



Lycka till!!!

7 kommentarer:

Ann-Kristin B sa...

Vill gärna prova på cliniderm då jag inte haft tillfälle att göra det förut. Denna vintern har inte varit nådig mot hyn och det är inte lätt att hitta en bra produkt som passar.

*håller tummarna*

pylonia@home.se

Camilla Jaako sa...

Jag har en problemhy. Har testat det mesta men inget verkar funka för mig. Cliniderm har jag däremot inte testat. Min hy blir supertorr på vintern och flottig på sommaren, vilket resulterar i akne så väl sommartid som vintertid. Inte så roligt när man är tonåring, men inte heller så roligt med akne när man passerat 30. Någon gång måste det väl få ett slut tänker man. Kanske nu??


En till som *håller tummarna*

Zarah sa...

Egen vilja har min hy
Den ser sällan ut "som ny"
Istället blir den stram och torr
(Det blir väl kanske så, i norr?)
Ställer till besvär, det gör den!
Kanske funkar Cliniderm för den?

;)

Anonym sa...

Hej! jag är gärna med och tävlar och har mejlat svaren till dig :)

Vill vinna eftersom jag nyligen har blivit gravid och nu har fått väldigt dålig hy som jag skulle behöva pyssla om lite extra.

Kram Matilda

Aurora sa...

Vill gärna vara med och tävla om en gåvobox.
Fick mitt 4:e barn för 8 veckor sedan, så min hud har fått tagit stryk med vakna nätter och aktiva dagar, den kalla vinter har också satt sina spår.
Nu är julen och alla lediga dagar över och det är dags för mig att börja bege mig ut på babycafé och musiklekar. Vore trevligt att få se fräsch ut så att folk vågar prata med mig.
Även att få känna sig som kvinna och inte bara som mamma hade varit trevligt.

Håller mina tummar hårt!
Ha det så bra!
/Aurora

Anonym sa...

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Mvh//Malin
(skrev motiveringen i mailet också, så att du kan koppla ihop)

Puman78 sa...

Jag är gärna med och prövar lyckan för att vinna lite produkter. Jag är totalt värdelös på att handla skönhetsprodukter, det är en lyx jag inte har råd med. Även om jag har fått prova lite produkter, innehåller gåvokitet lite andra saker som jag gärna provar innan jag handlar.

Take Care

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...