lördag 8 januari 2011

Hej mitt vinterland

Nu har jag gjort en LO med mitt månadskit från Mollys scrapbooking. Den här gången bestämde jag mig för att hänga på Januaris kitutmaning. Man ska ha med titeln "Hej mitt vinterland", minst en knapp och minst en snöflinga. Sedan ska det synas att man har använt av materialet i kitet. Nästan allt jag använt på den här LOn är från kitet. Jag har bara lagt till lite knappar, ett svart CS och bokstäver...sedan var det nog något mer men alla pappren, snögubbarna och snöflingorna kommer från kitet.


5 kommentarer:

Linda sa...

Sååå underbar!! :)

carina sa...

ursnyggt!!

LillBlomman sa...

Vackert foto och sååå fin lo!!! Kramar!

Lilo sa...

Sååååååååååå snygg!!! Gillar ALLT! Du kan verkligen skapa snyggt!

Maritha sa...

Den är kanonfin! Vilket härligt fotografi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...