torsdag 20 januari 2011

{Så snurra min jord}

Tystnaden i bloggen beror på flera saker:
* Mycket rättning att göra.
* Bra på TV (Masterchef USA, Masterchef Sverige osv...)
* För dåligt ljus för att fota de LOs jag gjort.
* Packande inför flytten.
* Planerande inför flytten.
* Trötthet
MEN

Det finns en del att se fram emot! I morgon börjar CC på Allt om Scraps forum!!!
Det startar i morgon och håller på ända tills 6 februari! redan i morgon bitti kan ni gå in och kika på en del utmaningar och de kommer att fyllas på under dagen. Själv kommer jag lägga ut min utmaning under kvällen.

I helgen ska jag se till att fota den LO hög jag har så att jag har lite att uppdatera bloggen med under veckan som kommer :) Förhoppningsvis blir det också lite till scrappat också.

Så här ser det ut i en del av vårt vardagsrum just nu.....

I morgon gör vi färdigt med lånen och på onsdag får vi tillträde!!!

3 kommentarer:

Sara sa...

Hjälp!? Har du feber? Den texten är från en kent låt juh!!! :o

MissMian sa...

Haha, jag förstod att du skulle kommentera det! Tycker titeln är så passande för livet just nu! :)

wilanand sa...

Uuuuh...jag tror vi stannar hemma den 12 februari om det där bara är en del av allt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...