lördag 15 januari 2011

Äntligen lite ljus!

Vi packar och packar! Nu är det inte många veckor kvar tills vi flyttar. Vi får tillgång till huset 26/1 men det stora flyttlasset går den 12/2. Det ska bli så skönt att komma in i huset och jag hoppas verkligen på en fin vår nu så vi kan utnyttja altanen coh grilla mycket!

Idag var det inte soligt men i alla fall lite ljust så jag kunde fota av en LO. Den här gjorde jag efter inspiration från en LO jag sett i senaste numret av Creating Keepsakes. Jag blev så inspirerad av att använda alla långa smala spillbitar jag har. Nu fick jag chans att rensa ut lite bland dem också :)


Smilla i går kväll till Dick.
- Pappa, har du något tips på hur man kan somna?
- Nej, har du?
- Ja, man kan räkna får.
Ha en underbar helg!

5 kommentarer:

carina sa...

S*N*Y*G*G*T! jag måste också lära mig att använda spillpappret, det finns ju en hel del i gömmorna:)

Emma sa...

Åh-så-underbart-läcker!!! :)) Måste oxå lära mig att använda mer spill, och inte ge allt till kidsen... Måste ö.h. börja scrappa mer, så jag inte behöver fortsätta ge typ allt material till kidsen :/

Gillar det "nya" (hur gamla vid detta laget???) utseendet på bloggen. Måste...nej VILL...ta mig mer tid att gå bloggrundor. Det blir så övermäktigt mycket übersnyggt att plöja igenom då man inte tittat in här på ett tag :))

Lycka till med allt kring flytt å så.

Kramar!!

Aase sa...

Åh vad snyggt med spillremsor på det sättet ett underbart foto dessutom, Att läsa Smillas fundering gjorde att jag *log* lite i min ensamhet.....
Vad skönt det låter att veta när flyttlasset går, jag längtar också efter ett avslut och en nystart nu. Lycka till med allt kring flytt.

Kram Aase

Lilo sa...

Superfint!Du har ju kombinerat spillbitarna så otroligt bra!!! Lycka till med flytt. Jag kollade datumen noga och konstaterade att jag inte behöver ny adress till kitet än! ;)
Ha en fortsatt mysig helg!!!

Annette sa...

Härlig layout!! Älskar all färg och jätteläckert hur du fått till cirkeln i mitten :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...