tisdag 18 januari 2011

Vinnarna!!!

Jag fick in sju svar på tävlingen och dessutom svarade alla sju rätt på mina frågor.

Först de rätta svaren:

Hur påverkar olika väder vår hud?

Vintern är kall och torr, vilket lätt leder till synliga ålderstecken som torrhetsrynkor och minskad lyster.Dessutom kan huden bli mer mottaglig för irriterande ämnen eftersom torr hud har ett svagare naturligt skydd.
När det sedan blir varmt och fuktigt ökar hudens talgproduktion och den kan kännas fet och blank. Sol och bad torkar ut och gör att huden får problem att binda fukt.

Vilka produkter rekommenderar Cliniderm för sommar och vinter?

Sommar - Cliniderm Hydra Intense Day Cream Normal/Mixed Skin.
Vinter - Cliniderm Barrier Repair Face Cream

Nu till det svåra och jag tycker att alla sju skrev bra motiveringar men jag har ju bara fyra kit och har varit tvungen att välja ut fyra.....

Den första vinnaren hade motiveringen:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Grattis Malin Junghard!!

Den andra vinnaren hade motiveringen:

Fick mitt 4:e barn för 8 veckor sedan, så min hud har fått tagit stryk med vakna nätter och aktiva dagar, den kalla vinter har också satt sina spår.
Nu är julen och alla lediga dagar över och det är dags för mig att börja bege mig ut på babycafé och musiklekar. Vore trevligt att få se fräsch ut så att folk vågar prata med mig.
Även att få känna sig som kvinna och inte bara som mamma hade varit trevligt.

Grattis Aurora!!

Den tredje vinnaren hade motoveringen:

Egen vilja har min hy
Den ser sällan ut "som ny"
Istället blir den stram och torr
(Det blir väl kanske så, i norr?)
Ställer till besvär, det gör den!
Kanske funkar Cliniderm för den?

Grattis Zarah!!!

Och sist men inte minst, den fjärde vinnarens motivering:

Jag har en problemhy. Har testat det mesta men inget verkar funka för mig. Cliniderm har jag däremot inte testat. Min hy blir supertorr på vintern och flottig på sommaren, vilket resulterar i akne så väl sommartid som vintertid. Inte så roligt när man är tonåring, men inte heller så roligt med akne när man passerat 30. Någon gång måste det väl få ett slut tänker man. Kanske nu??

Grattis Camilla!!!

Maila mig era adresser till mianspost@gmail.com så kommer det snart ett litet paket på posten!

3 kommentarer:

Zarah sa...

Wohoo!! TACK!

Camilla Jaako sa...

NICE! Det är första gången jag vunnit något!!! Attans vad kul!

Zarah sa...

STORT tack för det urgulliga setet som damp ner här. Jag är såååå svag för söta små förpackningar så jag var i himmelriket!! Nu hopaps vi att inutiet är lika toppen som utanpået! ;)

TACK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...