söndag 13 februari 2011

{That's what friends are for}

Jag har världens bästa familj och vänner! Underbara människor som ställer upp och hjälper oss att flytta, trots att solen skiner och det är 10 minus!
Flytten gick så smidigt. På två timmar var det klart! Men sedan har ju jag och Dick kört grejer i två veckor. Nu har jag kanske bara tiotalet kartonger kvar att packa upp, gardinerna sitter uppe, nya möbler har monterats och en del av tavlorna har fått en plats. Så skönt! I morgon kommer en kille från Telia och ska se till att vi får något telefonjack (saknades i huset! ) och på tisdag kommer Viasat och installerar parabol.
Jsut nu kör jag på Comviq mobilsurf och vi har kört vanlig kortfri Boxer på TV'n.

Vill dela med mig av lite bilder från gårdagen. Lite käk (tacos) till de som hjälpt till att flytta och ni kan ju själva se hur glada alla var över att få hjälpa till! (Eller är det ölen på bordet som lockar till leenden??) Jag avslutar med en bild till Mia, bara så att hon kan få se hur riktig röra ser ut!


2 kommentarer:

wilanand sa...

Haha snygg karl jag har =) och snygg farbror! :P

Aase sa...

Vad vore livet uran familj och vänner? Härligt att ni är på plats nu ;)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...