tisdag 8 mars 2011

Fall fun

På träffen scrappade jag en hel del minimalistiskt. Jag hade så svårt att komma igång med varje LO, men jag fick ändå nio LOs färdiga och en LO på gång. Det tycker jag är riktigt bra! Jag "förstörde" dock ovanlig många papper och nu ett tag framöver får jag scrappa upp massor med spillbitar. Men trots det så blev jag nöjd med alla LOs förutom en och jag brukar komma hem med 3-4 LOs som jag inteär nöjd med så det var riktigt bra tycker jag.

Den här LOn är en "Bara för att" LO.

fall fun

Kul att jag har fått fler läsare!!Jag vet inte om det var mitt inlägg om LCHF som gjorde det men förra veckan hade jag rekord tror jag.

4 kommentarer:

Linda sa...

Den är verkligen helt underbar, älskar den här!

Maja/eyovine sa...

Så läckert!! Häräliga färger, snygg design och ljuvligt foto =)

Kramiz Maja

carina sa...

riktigt snyggt! jag längtar tills den 9:e när vi träffas igen, det ska bli sååå kul!

Mette sa...

Så himla läcker! Jag gillar den massor!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...