tisdag 29 mars 2011

Hallo sunshine

Idag fick Sara körkort!!!! Jag är så glad för hennes skull, samtidigt som jag går igenom någon slags kris själv. Jag är en hönsmamma och nu kommer jag ju ständigt vara orolig! Min lilla tjej, det känns som nyss hon började skolan, nu får hon köra bil! Om mindre än två månader har hon studentbal och den 10 Juni tar hon studenten...det känns som jag inte alls hänger med! I övrigt mår jag superbra just nu! det känns som allt flyter på, jag trivs på jobbet, hemma och jag har börjat dansa zumba. Den här veckan jobbar Dick borta och jag tänkte lägga en del tid på att scrappa. Här kommer en LO jag började med på Linköpingträffen men gjorde färdigt hemma. Det är en lift av en av Linda/Scrapjos LOs.


Hallo sunshine

3 kommentarer:

Jånna sa...

Vad snygg den blev layouten!! ♥ Och grattis Sara till körkortet, även om jag förstår att det är lite nervigt för mamman ;)

Teres sa...

Jätte fin layout! Gillar verkligen upplägget och färgerna.

Aase sa...

Det är skitnervöst att barnen fått körkort...
jag vet gått igenom det tre gånger ;) Men det blir också lite friare och de klarar sig själva på ett annat sätt, blir en kluven känsla.

TACK *ler* lite generat, för sin fina komplimang :=) Tar åt mig, för den värmde.

Så skönt att du mår gott, det unnar jag verkligen att du får! Snart är jag ikapp, med boende och välmående! Kramkram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...