torsdag 17 mars 2011

Misslyckat foto?

Visst händer det att man inte får till ett perfekt foto men trots det så har fotot viss betydelse för en själv? Och är ni som mig så är ni kanske lite tveksamma, ska jag scrappa det eller inte? Veckans utmaning på Swe är just att scrappa ett sånt foto och mitt bidrag till den utamningen ser ut så här:

v11misslyckatfoto kram

Mitt foto är oskarpt och taget i motljus men jag gillar det eftersom jag sällan själv är med på kort och speciellt inte ihop med Smilla.
Så fram med era "misslyckade foton" nu och glöm inte att skicka in era bidrag till Swe!

4 kommentarer:

Aase sa...

Kankske man ibland blir lite för mycket perfektionist i sitt fotande att dessa kort betyder något extra, de där man kanske inte oftast väljer att scrappa.
Jag tycker det ser helt underbart ut och vilken gosig kram! Kram till dej! Aase

Linda sa...

Jag tycker att bilden är långt ifrån misslyckad! Den utstrålar ju kärlek och glädje! :) Jätteläcker layout!

Kram

Sanna F sa...

Jätte mysigt foto!!! Å superfin layout
KRAM

Helén sa...

Självklart ska man scrappa även såna bilder! Scrappandet är ju i första hand för sin egen och familjens skull, inte för att visa upp tjusiga foton! Tycker det här fotot utstrålar massor av känsla och visar dessutom ett vardagligt ögonblick - helt perfekt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...