tisdag 1 mars 2011

Sjukstuga

Igår blev Smilla magsjuk. Inget roligt alls! Men som tur är har hon inte fått det så illa. Hon kräktes några gånger och var lite trött och hängig. Hon har inte kräkts något sedan mitt på dagen igår men har lite feber så det blir att vara hemma. Dagis är dessutom stängt på torsdag så det blir en kort vecka för mig på jobbet. Jag försöker att hålla mig sysselsatt även om jag måste säga att jag är väldigt rastlös och uttråkad...
I går kväll scrappade jag en LO "bara för att" i alla fall. Det blev en enkel LO med gamla papper. :)
blivande fotograf

I helgen ska jag på Linköpings scrapträff och då ska jag också shoppa lite! (eller mycket!)
Lämna gärna en kommentar....

5 kommentarer:

Asksvart sa...

Jätte fin Lo!!!
Hoppas du själv håller dig frisk så du kan åka på lördag.
Ska vara med på träffen för första gången, ska bli spännande.

Asksvart sa...

Drar slutsatsen att du tycker det är roliga träffar :) Du kommer se mig när ja kommer, knallrosa jacka :P

Aase sa...

Vilken underbar layout, så piffig och färgglad...
Jag ska också på en träff i helgen en mini sådan men det är så kul att träffa likasinnade som kan sitta en hel dag att bara scrappa :)
Kram Aase

Annette sa...

Så snygg och fyndig layout! Här har vi också haft magsjuka, men än så länge bara Isabella. Hoppas den går över snart hos er också! Kram

Annica sa...

Vi ses där :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...