onsdag 13 april 2011

Lilla Gumman

Här kommer en LO från helgens träff. Jag gjorde den till kitutmaningen och var inte så nöjd med den. Nu tycker jag mer och mer om den och känner mig i alla fall lite nöjd. Antar att det är prestationsångesten som smyger sig på när man är på en träff där det är så otroligt många duktiga scrappare. Tyvärr har LOn blivit lite knölig på väg hem men men...livet går vidare.

lilla gumman

I övrigt så har jag varit lite krasslig ett par dagar. Jag har ont i halsen och känner mig allmänt dassig. Hoppas att det går över till helgen för då ska vi på 50 års kalas!

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhh så himla snygg!! Jag är glad att ha hamnat i ett DT med dig. Du är mycket duktig och jag hittar jättemycket inspiration här. Har legat av mig lite med layouter, men måste/vill rycka upp mig nu!

hellenbell sa...

jättehärligt färgkombo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...