onsdag 27 april 2011

My lovely girl

Här kommer den sista av de LOs jag gjorde på Örebroträffen och det är också min favorit från den träffen.

My lovely girl

I övrigt har jag fullt upp, med scrappande, jobb och framför allt familj och vänner. Det känns verkligen att man lever upp nu under våren. Björkarna har slagit ut och det är ljust och ganska varmt. Visst måste man bara njuta då?

när det gäller scrappandet fick jag igår mitt första DT-paket från Scrapfabriken. Och vilket paket! Mums säger jag bara. nu är det inte så långt kvar innan butiken öppnar så ni håller väl utkik? Jag kan garantera att det kommer finnas riktigt fina grejer att köpa! :)

5 kommentarer:

Maja/eyovine sa...

Vackert! Gillar färgkombon.

Kramiz Maja

Lisa sa...

lovely =)

hellenbell sa...

mmm... gillar hur du satt bokstäverna.. jag gillar raka linjer :)

sagapo sa...

Fin LO, jag antar att det är din dotter. Född-92, då kanske hon går ut gymnasiet. Jag har två barn som går ut nu, sonen och bonusdottern. Känns så härligt att barnen börjar bli vuxna. Fortsatt trevlig vår./Carita

Poohtra sa...

Hej !
Fin LO med härliga färgkombo´s och underbart foto.
Ha det så bra.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...