måndag 4 april 2011

Skiss vecka 14

Veckans skiss på SWE lockar verkligen till att ge sig ikast med att använda spillbitar. Jag tänke det först men satt mig sedan och lekte lite men Washitejpen istället :)

skissv14mataankorna

Den här helgen har varit ganska lugn. I lördags var vi ute i trädgården rätt mycket och igår var vi på lilla Antonias 3-års kalas. Jag var ute i en timme och promenerade och hälsade på en kompis. Nu i veckan kommer åttorna vara på PRAO vilket innebär 5 lektioner mindre för mig men jag har samtidigt massor av rättning som jag vill få undan innan påsklovet.

Hoppas att ni har haft en underbar helg och att ni också fått känna på att det är lite varmare.

1 kommentar:

Aase sa...

Mmm, spillbitar har man ju lite att ta av :)
Underbar pigg layout

Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...