tisdag 3 maj 2011

Bortglömd LO

För ett tag sedan hade Sketches DT call och jag gjorde en LO efter den skissen men jag blev inte nöjd med LOn och jag orkade inte engangera mig för att göra en ny, så jag sökte aldrig. Just nu har jag inte så mycket att visa här i bloggen så jag visar väl den trots att jag inte är så nöjd med den. :)

thoughts

Jag scrappar men det har blivit en del till olika uppdrag och jag kan inte visa det än. Framför allt har jag gjort flera LOs till Scrapfabriken så nu längtar vi till öppning!

5 kommentarer:

Chris_P sa...

Vad är det för fel på den?? Enkel och stilren. Jag gillar den!

hellenbell sa...

ja, den talar till mig!

joggemia sa...

Åh vad snygg i sin enkelhet! Gillar massor!

Kram!

Ann-Sofi sa...

Men den var ju jättefin!

LillBlomman sa...

Jättefin lo? Varför sökte du inte, knastjej! Men man måste ju vara nöjd själv också. Känner igen det där med att man skapar men kan inte visa just nu;) Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...