söndag 8 maj 2011

Härliga vår!

Som ni märker blir det inte så mycket bloggat men det är ju inte så konstigt med det underbara väder vi har just nu! Just nu njuter jag verkligen av livet!
idag satt vi och tittade igenom foton för att vi ska ha ett foto till Saras studentskylt. Jag hittade riktigt gamla foton på mamma, från 60-talet någon gång (ja, innan jag föddes..) Så häftigt att se henne i 20-års åldern! Det är så kul att se hur man var klädd och så då. Det verkar som mamma var riktigt modern då. :)

Det var också roligt att bläddra bland alla foton på Sara när hon var liten. Jag kan inte riktigt förstå att hon om lite mer än en månad kommer att flytta hemifrån! Det känns jättekonstigt att min lilla bebis nu är vuxen! Synd att man inte hade digitala bilden när hon var liten men visst går det att lämna in negativ och göra foton digitala? någon som gjort det? I så fall, har det blivit bra?

Smilla har däremot blivit orrdentligt fotograferad digitalt och därför avslutar jag dagens inlägg med en bild från när vi fikade på stan i går.

på tranan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...