måndag 23 maj 2011

Min vackra dotter!

I lördags hade Sara sin studentbal. Sara går på gymnasiet i Linköping och där firar man studentbalen stort. Studenterna har en stor dansuppvisning för de anhöriga i Stångebrohallen och de danstränar minst en gång i veckan från Januari. De lär sig olika danser som t.ex Wienervals. Eftersom det är så många gymnasieelever i Linköping så ör det i själva verket tre baler och Saras bal var den första.
Sara gick på balen tillsammans med min bästa kompis son och de var så otroligt fina och duktiga. Tänk, 18 år och kan dansa Wienervals! Det var verkligen en upplevelse att se dem och visst, jag erkänner, jag hade en liten tår i ögat!
Efter uppvisningen åkte Sara och Tim Pontiac GTO cab till Trädgårdsföreningen. Där fick de cahmpange och jordgubbar av oss och vi fick chans att mingla lite med dem innan de hade rännstensdans till Ekoxen, där de skulle äta och roa sig resten av kvällen.

Vackra Sara
sarabal

Tim och Sara
timoSara

Från Stångebrohallen och dansuppvisningen
stjärna

Rännstensdansen på stora Torget
rännstensdans

4 kommentarer:

Aase sa...

Vilken vacker dotter du har och vilken underbart vacker klänning! Klart du är stolt det ska man vara!!!!!

hellenbell sa...

ja, hon är riktigt söt. många hjärtan i brand kan jag tänka...

Ulla sa...

Så fina foto, jättesöta är dom. Nu har du massor av foton att scrappa.

Cattis sa...

Underbara foton!! Hon är så vacker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...