fredag 13 maj 2011

Premiärbloggning!!!

Åh så jag har längtat efter att blogga detta underbara material! Jag är tokig i Echo Park så givetvis blev jag överlycklig när jag öppnade mitt allra första DT-paket från Scrapfabriken!
På den här LOn har jag använt fram- och baksida av samma papper och ett papper till från serien Summer days. Jag tycker att det lila papperet är så fint ihop med Smillas rosa-lila kinder. :)

en tjej med färg

Material (som ni givetvis hittar i shoppen!)
Papper:
Echo Park-Summer Days/Rainbow
Echo Park-Summer Days/Banners
Echo Park-Summer Days/Journaling cards
Stickers:
Echo Park-Summer Days/Chipboars Accents
Övrigt:
Ranger-Liquid Pearls/flamingo
Viviant-paper Cord
Bokstäver:
Från det egna lagret :)

3 kommentarer:

hellenbell sa...

den e verkligen underbar!

bibelaventyr sa...

Vilken söt bild på flickan :)
fin blogg du har.

Annette sa...

Wow!! Den är fantastisk!! Älskar allt: färgerna, de små blommorna, snöret med liten knut (så sött!), texten som bryter av så läckert mot det färgstarka, och så fotot! Hon är bedårande, jag använder sällan det ordet annars, men hon är verkligen just bedårande!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...