onsdag 18 maj 2011

Snart på egna ben

På lördag har Sara sin studentbal. Hon fick körkort för någon månad sedan ochhon har köpt bil. Den 10 Juni tar hon studenten och den 13 Juni flyttar hon till Alunda. Ja, det är verkligen allt på en gång och jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Jag är glad för hennes skull, samtidigt som jag saknar min lilla tjej. Men hon har blivit vuxen och ska nu stå på egna ben....

Snart på egna ben

Den här LOn har jag gjort med material från Studio Calicos månadskit. Jag började prenumerera för ett tag sedan och jag gillar kiten även om det inte direkt är papper som jag skulle köpt i vanliga fall.

3 kommentarer:

Jånna sa...

Vilken fin layout! Man anar allvaret i den, för som du säger, nu tar hon klivet ut i vuxenvärlden -vilket hon kommer klara galant efter att ha vuxit upp med en mamma som dig! ♥

hellenbell sa...

himlars vad duktig du e!
superfin!

Lisa sa...

mycket harmoniskt och fint att vila ögonen på..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...