måndag 20 juni 2011

Ett stjärnkort

Här kommer ett av de andra korten jag hade med i Ett Trykk. Det var det kortet som låg i deras blogg och också det kort jag blev mest nöjd med av de tre som var med i tidningen.

stjärna

I går gjorde vi om på nedervåningen. Saras rum är nu scraprum/kontor, hDen nya scrapplatsen var inspirerande och jag gjorde tre LOs och ett kort igår. De är till CC på Svensk Scrapbooking. Jag har inte tävlat på superlänge så det känns härligt att komma igång med det igen! Jag ska fota dem idag. :)

Idag ska jag köpa något till dagisfröknarna och ikväll har dagis midsommarfirande på dagis och då ska vi tacka av fröknarna då Smilla börjar på ett annat dagis i augusti.

2 kommentarer:

hellenbell sa...

Då testar jag:
ett jättehärligt kort!
fin färgkombo!

Chris_P sa...

åhhh vad snyggt kort!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...